Le deal à ne pas rater :
Valise rigide à roulettes pivotantes AmazonBasics – 68 cm
43.48 €
Voir le deal

Partagez

I started as an ember who was never carelessly + Kiki

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
Kory Allen

Kory Allen

( play your cards )

/ avatar : Sophia Queen Bush
/ crédits : Jenesaispas (c'est vraiment le pseudo :o )
/ autres personnages : Ruben & co
/ nombre de messages : 195
/ cartes en main : 0
I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 1534694180-tumblr-inline-o4gfmsockd1qlt39u-250
/ âge : 36
/ statut : Célibataire, le seul qui a son coeur c'est son fils de huit ans. Elle ne se prend pas la tête pour rencontrer quelqu'un, en attendant elle fait mumuse avec les jolies filles qu'elle croise
/ occupation : Secrétaire médicale à l'hôpital

I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I started as an ember who was never carelessly + Kiki   I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 EmptyMar 21 Aoû - 14:06

I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 4113627247
Revenir en haut Aller en bas
Invité

Invité

MessageSujet: Re: I started as an ember who was never carelessly + Kiki   I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 EmptySam 25 Aoû - 1:18

une koko sauvage I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 1505825564 I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 480239795 I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 826599759
Invité

Invité

MessageSujet: Re: I started as an ember who was never carelessly + Kiki   I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 EmptyMar 16 Oct - 23:34

@Kilan Matthews Je t'ai pas oublié hein I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 2371390455 on fait ce qu'on disait sur la CB ? Un sujet ? I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 1948873765
Invité

Invité

MessageSujet: Re: I started as an ember who was never carelessly + Kiki   I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 EmptyMar 16 Oct - 23:43

tu as ta couleur I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 826599759 Allez ça me botte bien I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 7591526 la vierge chaudasse contre le vierge enqueteur I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 7591526 du coup on fait ce qu'on a dit ? I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 1252774950 une soirée étudiante ou kiki est mal à l'aise, mais ou il finit par terminer sur sonder jilll ? I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 697000959 En se mettant sur la piste des gangsters I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 2209339977:
Invité

Invité

MessageSujet: Re: I started as an ember who was never carelessly + Kiki   I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 EmptyMar 16 Oct - 23:44

@Kilan Matthews yeeeees I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 2288768012 ouais ouais c'est juste parfait tout ça, ça promeeeeeet I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 4113627247 je fais ou tu fais ? I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 3227196488
Invité

Invité

MessageSujet: Re: I started as an ember who was never carelessly + Kiki   I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 EmptyMer 17 Oct - 0:00

ça va envoyer du poulet  I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 946831849 Je répond avec gab I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 4113627247 mais ça m'arrange si tu pouvais le commencer I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 1252774950 j'ai un autre à commencer qui attends depuis un bout I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 697000959 et je parle que de kiki I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 4113627247  mais si tu veux je le fasse, je le fais hein I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 2480631781 Faudra juste patienter un tout petit peu I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 1252774950
Invité

Invité

MessageSujet: Re: I started as an ember who was never carelessly + Kiki   I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 EmptyMer 17 Oct - 0:02

Y a pas de souci mon chat, je nous le ferai, je note ça I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 1747131343
Invité

Invité

MessageSujet: Re: I started as an ember who was never carelessly + Kiki   I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 EmptyMer 17 Oct - 1:25

Merci petit choux, tu gère I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 1252774950: I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 857285543
India Rosenbach

India Rosenbach

( play your cards )

/ avatar : clara.
/ crédits : (ava) scythe. (sign) uc.
/ nombre de messages : 1766
/ âge : 22
/ statut : y'a d'abord eu personne, puis y'a eu lui, et les autres. lui à nouveau et plus jamais aucun autre.
/ occupation : influenceuse/blogueuse populaire sur la toile (mode, voyages, beauté, lifestyle).
/ beau bordel : I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 Original
☆ ☆ ☆
kéziah #2 - jihane - sera #2
peyton #2 - louison - anyone ?

MessageSujet: Re: I started as an ember who was never carelessly + Kiki   I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 EmptyVen 2 Nov - 23:02

j'me montre juste un peu I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 4113627247

i know, i know, i know, i know, we're
gonna make it 'cause no one else can
make me feel the way that you do.
i promise you.
https://savethequeens.forumactif.com/t1195-i-promise-you-india https://savethequeens.forumactif.com/t1797-staring-at-the-moon-india
Sahar Batista

Sahar Batista

( just pull the trigger )

/ avatar : elizabeth.
/ crédits : (ava) corvidae. (sign) pray, bebe rexha.
/ nombre de messages : 2448
I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 Tumblr_o2b91nzlNd1sqstgio6_250
/ âge : 25
/ statut : capricieuse gamine à l'appétit versatile.
/ occupation : rêves de danseuse inatteignables, errante barmaid au velvet, et cam-girl pour fuir les fins de mois difficiles.
/ zone du queens : queens traditionnel.
/ beau bordel : I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 Z1XPedvx_o
☆ ☆ ☆
andreas - baz - aquila - venus
aysha - sonny - anyone ?

MessageSujet: Re: I started as an ember who was never carelessly + Kiki   I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 EmptyVen 2 Nov - 23:09

et un peu de cet amour-là aussi I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 3476085353

your shadows, they follow and they're haunting me.
where'd you go, this hollow soul is lonely.
https://savethequeens.forumactif.com/t6335-je-vais-bien-ne-t-en-fais-pas-sahar https://savethequeens.forumactif.com/t7723-disturbia-sahar
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: I started as an ember who was never carelessly + Kiki   I started as an ember who was never carelessly + Kiki - Page 2 Empty

I started as an ember who was never carelessly + Kiki
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant